16 תשובות
עדיף לך לקחת מידע מעל כי המידות של מד"א מה זה הזויות
ותקחי לתופרת שתסתדר לך
ותקחי לתופרת שתסתדר לך
אל תקלי סיכון ותקחי מידה פחות. קחי בול במידה
קטן! יש לי מכנס סמול שמישהו הביא לי, וגם כשהוא סגור לגמרי הוא נופל ממני בקלות.
שואל השאלה:
^איזה מידה את בדרך כלל?
^איזה מידה את בדרך כלל?
אנונימית
שואל השאלה:
אם שאני באה להזמין כתוב לי מידות במספרים, זה הדגם החדש או הישן?
אם שאני באה להזמין כתוב לי מידות במספרים, זה הדגם החדש או הישן?
אנונימית
32^^.
גם שאר הדברים שיש לי של מדא ענקיים, למרות שהם המידה הכי קטנה.
גם שאר הדברים שיש לי של מדא ענקיים, למרות שהם המידה הכי קטנה.
שואל השאלה:
אם אני בדרך כלל 36 (לפעמים 34 או 38) אז איזה מידה אתם ממליצים לי לקחת?
אם אני בדרך כלל 36 (לפעמים 34 או 38) אז איזה מידה אתם ממליצים לי לקחת?
אנונימית
36 או 34
שואל השאלה:
זה נמתח או לא? כנראה אני אזמין 34
זה נמתח או לא? כנראה אני אזמין 34
אנונימית
אני בדרכ 36 ויש לי 36 וזה בול
^^אני לא חושבת. שלי לא נמתח.
שואל השאלה:
^הוא לא נמתח באזור המותן? אני מפחדת שיהיה לי צמוד מידי
^הוא לא נמתח באזור המותן? אני מפחדת שיהיה לי צמוד מידי
אנונימית
תלוי מה המידה שלך
יש שם את הגדלים של כל מידה
יש שם את הגדלים של כל מידה
בול
קטןן
או בול במידה או מידה פחות
זה מגיע די גדול
זה מגיע די גדול
באותו הנושא: