6 תשובות
שואל השאלה:
לא יותר מידי ? אולי יש מחיר שפוי
לא יותר מידי ? אולי יש מחיר שפוי
אנונימי
זה ענין של איצה וביקוש
יש הרבה ילדים שצריכים עזרה
ויש מעת קלנאיות תקשורת
יש הרבה ילדים שצריכים עזרה
ויש מעת קלנאיות תקשורת
היצע* מעט*
דיסלקט
^מחילה. אבא שלי דיסלקט אז אני יודע מה זה.
בכל מקרה, אתה צודק מאוד
בכל מקרה, אתה צודק מאוד
לא כועס תודה שתיקנת
באותו הנושא: