10 תשובות
החלקתי על אנשים, נפלתי במדרגות, הקאתי, פקח עלה ולא שילמתי
לא יודעת הדברים הרגילים
התקף חרדה וכמעט נפלתי על הרצפה מסחרורת
משהי צרחה עליי "למה את הורג חתולים למה???"
the real potato להקיא באוטבוס זה הסיוט הכי גדול שלי
הקאתי שעלתה פקחית והיא הייתה ממש רעה אליי אבל מישהו חמוד הגן עליי
עפתי והתרסקתי על הרצפה מול הרבה אנשים בגלל הנהג המטורף הזה
חשבתי שאני אבו גבר ולא החזקתי במעקה ועפתי על הפרצוף
עליתי על אוטובוס והיה אפס מקום ברמה שכשנכנסו אנשים הם היו צריכים להדחף ושיחזיקו את הדלת של האוטובוס פתוחה