6 תשובות
אל תדאגי פעם אחת לא תהרוס לך את כל ההשקעה שעשית
נשבת שבדיוק אכלתי שני שליש חבילת שוקולד
אחרי ארוחת בוקר וארוחת צהריים ועוד יש ארוחת שבת בערבב
ואני גם בדיוק התחלתי חיטוב
אבל כאילו, יום שישי לא נחשב נכון? :,)
אנונימית
שואל השאלה:
לחחח יאללה שישי מותר
אנונימית
שואל השאלה:
אי מפחדת לחזור להיות כמו לפני שירדתי
אנונימית
כל עוד זה לא ברמה של בולמוס אז זה סבבה מותר לפעמים להנות ולנשנש שוקולד
את לא צריכה להרגיש אשמה זה ממש בסדר ר