4 תשובות
אני בטנקים בחימוש בבסיס יומיות וזה די אינטנסיבי אבל אם אתה אוהב את השטח כן אפשר לשים אותך בגדוד לוחם ותהיה בדיוק כמוהם
שואל השאלה:
אפשר לשבץ אותי בגדוד לוחם עם פרופיל 64?
אפשר לשבץ אותי בגדוד לוחם עם פרופיל 64?
אנונימי
שואל השאלה:
אפשר לכתוב לך בפרטי? יש לי שאלות
אפשר לכתוב לך בפרטי? יש לי שאלות
אנונימי
שואל השאלה:
קיצר אני אכתוב לך
קיצר אני אכתוב לך
אנונימי
באותו הנושא: