9 תשובות
הייתי בת 13, הנהג בלם ועפתי על מישהו זקן ונחתתי לו על הzין
עלה איזה מישהו עם תוכים ואחד התוכים ניקר אותי
עפתי על מישהו בטעות לא נעים לא נעים
קיבלתי התקף חרדה באוטובוס
נפלתי באוטובוס
חשבתי שהאוזניות מחוברות אבל הן לא היו מחוברות וכולם שמעו את השירים ביחד איתי
פספסתי מדרגה ונפלתי
ופעם אחת ירדתי מהאוטובוס והייתי חצי רדומה עדיין ופשוט נפלתי על הדשא
הטלפון צלצל ולא קלטתי שזה שלי וזה היה על פול ווליום אז הסתכלתי כזה מסביב של מי זה ולמה הם לא עונים ואז קלטתי שזה שלי...
וואי זה קורע
הייתי באוטובוס והיו מלא אנשים וזקנה מאחורי
אני מתחילה להרגיש משהו נכנס לי לתוך החולצה מאחוריי אני אומרת אוקיי נראה לי שהיא מטרידה אותי מינית
איך שאני מסתובבת אני רואה את הבגט של הזקנה בתות החולצה שלי
הייתי בכיתה ז באוטובוס של 6.30 עם תיק שגדול יותר ממני כי הייתי חרשנית ותמיד עולה לשם זקנה חרדיה בת איזה 80 ופשוט נפלתי עליה עם כל התיק ממש נוקאאוט כזה
אני לא בטוח אם זה פדיחה אבל זה מביך הייתי באוטובוס וקיבלתי דו"ח כי לא היה לי כסף בכרטיס והייתי לחוץ ולא ידעתי מה לעשות כי זאת הייתה פעם ראשונה שלי אז אמרתי שקוראים לי ג'ון אדמאנס השם הכי לא ישראלי שיש והבכתי את עצמי ויותר גרוע זה שילדים מהכיתה שלי היו שם והסתכלו על זה
אנונימי