12 תשובות
על מה
אנונימית
משהו בי רוצה לומר שכן אבל נראה לי שאשאר כמו שאני עכשיו חחח
לא הולך על זה, להיות בן מרגיש לי יותר שווה באופן אישי
מוותרים
למה להחליף חיים שלמים כשגם ככה שלי יכולים להשתנות ברגע
כן
לא
למרות שמצד שני בלי מחזור לתמיד...
האם זה שווה את זה?
וואי כל כך כן!
לכל החיים
להיות בת זה משמעותית יותר קל מלהיות בן!
כל כך הרבה יותר הטבות ואופציות
אנונימי
לא
^^וואו כל כך לא
סתם מציינת שלבנות עדיין משלמים פחות באחוזים על אותם תפקידים, פשוט בגלל שהן בנות.