10 תשובות
גם אני מרגיש כמוך חשש כל פכם כשאני מדבר עם מישהי אבל בחיים צריך לדעת לשחרר וללכת עם הזרם
גם אני הייתי ככה ונמנעתי מזוגיות, לא משנה כמה הוא היה חמוד וכמה הוא עשה בשבילי פשוט לא רציתי. ואחרי זמן מה זה עבר והכרתי את הבן זוג שלי כבר שלוש שנים
זה פשוט עניין של רצון. זה לא מסתדר לך עכשיו כי אתה פשוט לא רוצה, כשזה יגיע זה יילך חלק ובעזרת השם כמו שצריך
למה אתה והאקסית נפרדתם? אולי זה קשור לזה
אנונימית
שואל השאלה:
אני כן מניח שזה קשור לאקסית כי נפרדנו בגלל שבגדול אהבתי אותה יותר מידי ,הרבה יותר ממה שהיא אהבה אותי ,וגם כשהיינו ביחד תמיד הייתי לחוץ ברמה קיצונית כי פחדתי שהיא תבגוד בי כי לא יכלתי לסמוך עליה אפילו שאהבתי אותה מאוד
אנונימי
ולא יצא לך לנסות לדבר עם מישהי חדשה בכלל? או שהשיחות לא מרגישות אמיתיות פשוט
שואל השאלה:
יצא לי לדבר עם 3 בנות בהפרשים של המון חודשים אחת מהשנייה בשנה ורבע האחרונים וכל פעם זה המשיך מקסימום שבוע כי פשוט זה הלחיץ אותי ההתחייבות הזאת שאני חייב לענות לה גם אם זה לא היו דברים מציקים
אנונימי
אולי אתה עדיין מרגיש שהסיפור איתה פתוח
שואל השאלה:
אני לא מתעסק בה ביום יום,פעם בהמון זמן לפעמים קופץ לי זיכרון שלה ואני קצת עצוב אבל אני מרגיש שאני יכול להגיד שהתגברתי כי אני לא הייתי חוזר אליה פשוט פעם ב מתגעגע לרגע ספציפי שהיה לי כיף,אני לא יודע אם זה קשור אליה או לא אני חושב שהזוגיות עצמה הייתה לי קשה אז לא בא לי שוב
אנונימי
הבנתי למה אתה מתכוון אבל תזכור שכל זוגיות וכל בחורה שונה ובסופו של דבר אתם מחליטים איך הזוגיות תהיה יציבה ובריאה או אובססיבית ולוחצת כנראה שאתה מרגיש שאתה צריך לעבוד עוד קצת עם עצמך לפני שזה יקרה
ואני בטוחה שכשהבחורה הנכונה תגיע אתה תרגיש את זה ותתפוס את עצמך מחייך להודעות פתאום או בוהה בה זה יבוא לך טבעי