7 תשובות
שבוע מינימום לא לפני
שבוע
שבועיים-שלושה שבועות
חודש
כשאת רואה שאת באותו ראש איתו
אולי שבוע שבועיים
אולי שבוע שבועיים
כל אחד והקצב שלו
לדעתי זה לא צריך לקחת יותר מדי זמן כי שלב הדיבורים זה שלב שצריך לצאת ממנו אם רוצים באמת לקדם את הקשר ואחרי כמה זמן בלי קידום זה בעיה
לדעתי זה לא צריך לקחת יותר מדי זמן כי שלב הדיבורים זה שלב שצריך לצאת ממנו אם רוצים באמת לקדם את הקשר ואחרי כמה זמן בלי קידום זה בעיה
אנשים פה מגזימים
אם עבר שבוע ולא קבעתם עדיין דייט זה דגל אדום
במיוחד אם אתם גרים קרוב אחד לשני
אם עבר שבוע ולא קבעתם עדיין דייט זה דגל אדום
במיוחד אם אתם גרים קרוב אחד לשני
באותו הנושא: