9 תשובות
פחות
לא נראלי
שואל השאלה:
למה?
אנונימית
לא, לא מכבד, למה שתיפגשי עם ידיד ולא עם הבן זוג?
בטח שכן.
את לא צריכה לוותר על חברים שלך בשום מצב.
אי אפשר להיות 24/7 עם אותו בן אדם, צריך להיות בן אדם גם עם חיים מחוץ לזוגיות.
כן, למה לא
כן
כמובן לא מאחורי הגב של בן הזוג, ולא לעשות דברים שיכולים להתפס רומנטיים או מיניים או משהו
אבל מותר לך שיהיו לך חברים מחוץ לזוגיות, זה אפילו חיובי וחשוב שיהיו לך חיי חברה שהם לא רק בן הזוג, רק צריך לשים גבולות ברורים ושכולם יבינו את הסיטואציה
לא, וגם לא להפך