6 תשובות
מה שבאלך את לא חייבת
תכתבי לו שאת משתתפת בצערך
את יכולה לכתוב אם את מרגישה שיש צורך בכך
אם לא דיברת איתו כמה שנים אז אין סיבה
אם את רוצה לרענן את הקשר, תכתבי לו
אם לא דיברת איתו כמה שנים אז אין סיבה
אם את רוצה לרענן את הקשר, תכתבי לו
שואל השאלה:
אם אכתוב לו זוכרת שזה קרה,משתתפת בצערך, זה לא יהיה מוזר נכון?
אם אכתוב לו זוכרת שזה קרה,משתתפת בצערך, זה לא יהיה מוזר נכון?
אנונימית
לא מוזר בכלל
כן, תכתבי לו שאת משתתפת בצערו.
באותו הנושא: