4 תשובות
החלקתי כשירד גשם, החלקתי כשלא ירד גשם, נפלתי על המדרגות ופתחתי את הברך, נפלתי מהמדרגות וכמעט נדרסתי, שמתי מוזיקה כשאוזניות לא היו מחוברות וכו
אגב, כמובן, הכל קרה יותר מפעם אחת
נפלתי אבל זה היה נפילה מוזרה
ישבתי על מושב רטוב כל הג'ינס שלי היה נראה כאילו עשיתי פיפי
מעדתי המון פעמים, חלק מהפעמים היה על אנשים
אני לא נוסע באוטובוסים כי אני זקן ויש לי רכב מיליון שנה חח אבל הרכב היה במוסך לא מזמן והייתי צריך לנסוע באוטובוסים כמה זמן. דווקא אחלה חוויה במיוחד בשביל אוטיסט.

בקיצור אני עולה לאוטובוס ומרגיש כמו איזה בן 200 שמבקש עזרה מילדים איך לשלם על הנסיעה חחח וכולם כזה "אל תתקף, אל תתקף". ממש טובי לב וזה :)
רציתי לתת לילדה את המושב היא כנראה רצתה לעמוד סבבה פתאום אישה בת איזה 60 70 עלתה אומרת לי תוריד את התיק מהמושב ותעשה לי מקום ואז כשירדנו חבר שלי דיבר עם עוד חבר ברוסית והם אמרו דברים דפוקים ממש ואז לפני שהיינו צריכים לרדת היא פתאום דיברה איתו ברוסית ומסכן מסתכל עליי