2 תשובות
גיוסי הלוחמה בצה"ל מתקיימים בשלושה מחזורים מרכזיים במהלך השנה: מרץ, יולי-אוגוסט, ונובמבר-דצמבר
אז כנראה לוחמה
זה לא עובד ככה, יש לך בכל מחזור גיוס גם גוב גם תומכלים גם לוחמים, ובמשך השנה גם
ולא אמרת מרץ- אפריל זה הרגיש לי אישי
אנונימי