6 תשובות
אבל זה גם הרבה סבל, הרבה מפורסמים לא נהנים מכל מה שיש להם, וזה הורג אותם

עדיף חיים של שקט מפרסום שפוגע בו
כן הפער די מטורף. יש אנשים שיזכרו לכמה שנים, מאות או בודדות, ויש כאלו חסרי כל משמעות. כולם יכולים בתכלס לנסות להשפיע על העולם. אולי לא כמו מייקל ג'קסון אבל עדיין להשאיר איזשהו חותם, זה לא שזה לא אפשרי.
בעבר ציער אותי לחשוב שאחרי שאמות אשכח תוך כמה שנים, אבל בסוף מה זה משנה. העיקר שאהיה מרוצה מהחיים שלי ואחרי שמתים זה לא יהיה קריטי מי יזכור ומי לא כי אני מתה
שיהנו, לא הייתי רוצה לחיות חיים של סלבריטי, להרגיש שכולם יודעים עליי הכול, לפחד ללכת ברחוב כי יש מעריצים משוגעים, להיות כל הזמן בלחץ...

עדיף לי להישאר בחיים אנונימיים (זה לא אומר שלא הייתי רוצה להיות עשיר, כן? פשוט לא הייתי רוצה את הפרסום שמגיע עם זה בדרך כלל)
עדיף להשאיר חותם ענק על אנשים קרובים, חברי אמת, מאשר חותם קטן על מליוני אנשים
הם גם סובלים מזה המון
אם אתה רוצה להיות מפורסם פעם זאת תהיה החלטה קשה שתצטרך לחשוב לאיפה אתה נכנס כי העולם הזה מאוד קשה.
זה אמנם מטורף שאנשים מכירים אותך ומעריכים את המוזיקה שלך ויש מחמאות מעריצים וכל זה
אבל לכל מטבע יש צד שני.

קח את ג'סטין ביבר כדוגמא.
השיר שלו lonely מדבר בדיוק על הדבר הזה וזה ממש עצוב לשמוע שאשכרה לבנאדם יש הכל והוא לא מאושר ואפילו ההיפך והוא צריך לעבור טיפולים
אחרי חוויות שפגעו בו כסלבריטאי
בסוף כולם ישכחו וכולם ימותו