5 תשובות
מה זה משנה? אם אתה לא רוצה אל תחפש, אולי זה ישאר ככה אולי לא, אם לא אז תחפש קשר. עד אז אין לך מה לעשות עם זה
אתה לא היחיד. מלא גברים בגיל הזה לא יודעים מה הם רוצים. העיקר שלא תשלו נשים ותבזבזו להן את הזמן.
שואל השאלה:
ההפך, אני לא מדבר עם אף אחת בכלל
אין לי אצלי סיטיואיישניפ
ההפך, אני לא מדבר עם אף אחת בכלל
אין לי אצלי סיטיואיישניפ
אנונימי
בדיוק אם אתה לא רוצה אז לא צריך זה לא משנה אם זה ישאר ככה או לא
יכול להיות כך ויכול להיות כך. יש אנשים שרק באמצע או סוף שנות ה־20 שלהם מרגישים רצון אמיתי לזוגיות, ויש אנשים שמאושרים גם בלי קשר רומנטי.
הגיל לבדו לא אומר אם "תתבשל" בעתיד או לא. אם כרגע טוב לך לבד ואין לך רצון לזוגיות, זה לא בהכרח סימן למשהו חריג. מצד שני, גם אם היום אתה לא מרגיש מוכן, זה יכול להשתנות עם הזמן ועם נסיבות החיים.
הגיל לבדו לא אומר אם "תתבשל" בעתיד או לא. אם כרגע טוב לך לבד ואין לך רצון לזוגיות, זה לא בהכרח סימן למשהו חריג. מצד שני, גם אם היום אתה לא מרגיש מוכן, זה יכול להשתנות עם הזמן ועם נסיבות החיים.
באותו הנושא: