13 תשובות
זה רק מדרדר
תלוי למי ממש לא בהכרח
הכל מסתדר רוב הפעמים יהיה בסדר
שואל השאלה:
^^^ וואי אין לי כוח
^^^ וואי אין לי כוח
אנונימית
החיים באזרחות הם האתגר האמיתי
כשאמרו לי לא האמנתי אבל זה נכון
כשאמרו לי לא האמנתי אבל זה נכון
לא בהכרח אבל זה תלוי לאיפה את תיקחי את החיים שלך
העתיד שלי כרגע בזבל
העתיד שלי כרגע בזבל
אני בול כמוך :(
בשלב כלשהו מבינים שהעתיד שחהו תלוי רק בנו ואז מתחיל להשתפר
תלוי מאד
תלוי בסביבה, בבן אדם, בשלב בחיים...
תלוי בסביבה, בבן אדם, בשלב בחיים...
זה תלוי מי היית בתיכון ומי תהיי אחרי. נגיד אני ממש שמח מהחיים אחרי התיכון אבל הבת זוג שלי הייתה עושה הכל בשביל לחזור לתיכון...
בהצלחהה תעדכניי
אצלי הם פי מיליון יותר טובים, אל תדאגי משום דבר הכל יהיה בסדר
רק את תדעי כל אחד יגיד בהתאם למצב שלו אם אני אשאל מישהו בן 17 מה הוא חושב על 15 הוא יגיד לרוב משהו חיובי בגלל הנוסטלגיה אבל ישכח את כל הדברים הרעים שקרו בגלל זה אנשים בצבא או באוניברסיטה אומרים שזה רק נהיה רע יותר כי הם זוכרים תיכון בתור כיף עם חברים ולא לחץ מבחנים פחד מהעתיד צבא וציפיות וכזה
אני לא חושב שזה טוב יותר אבל זה שונה את תקבעי אם זה יהיה שונה חיובי או שלילי לפי הבחירות שלך
אני לא חושב שזה טוב יותר אבל זה שונה את תקבעי אם זה יהיה שונה חיובי או שלילי לפי הבחירות שלך
באותו הנושא: