התחברות
הרשמה
אני עוברת אולי לרמת גן זה עיר טובה לגור בה?
ומה יש לעשות שם
22 ביוני 2026, 02:04
ישראל
ערים
3 תשובות
כן
ל
לוטי של סטיפס
כן
לפחות במונופול היא די אחלה
אנונימית
מהערים היותר מוצלחות בארץ כנראה :')
מ
מעוייף
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?
הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?
התחברות
באותו הנושא:
החברה הכי טובה שלי עוברת לגור אצלי שבועיים, מה אנחנו יכולות לעשות יחדיו?
הייתם עוברים לגור ברמת הגולן?
אני אולי עובר לגור ברמת גן, מקומות מעניינים בעיר? נגיד ספריות, בתי קפה, וכו
החברה הכי טובה שלי עוברת לגור בחול :(
אני עוברת לגור בנתניה, האם זו עיר טובה?
אני בסוף החופש עוברת לגור בסביון מישהו יודע איך שם טוב רע?
חברה ממש טובה שלי אולי עוברת לגור 3 קומות מתחתיי וממש לא באלי..
אם אני עוברת לגור בשכונת רמות בב"ש אז אני יוכל לעבוד בעבודה שמצריכה אוטובוסים לשכונות אחרות או שרק רמות?
אני בת 15 ואני ואמא שלי עוברות לגור באמריקה לכמה שנים טובות (כנסו למטה)
איפה הכי טוב לגור מבחינת רמת חיים בישראל?
שאלה אולי מטומטמת אבל הבגרויות פה מועילות לי גם אם אני עוברת לגור לחול?