האקסית שלי לתקופה קצרה אחרי הפרידה איימה עלי בהתאבדות ועוד כמה דברים בקיצור פגעה בי ממש אבל ממש חשבתי שאני בסדר ושיחקתי אותה בסדר וכאילו זה לא משפיע עלי אבל אחרי חודשיים אני באמת מרגיש שבור מבפנים אני לא מצליח להפסיק לחשוב על זה ולעליה וכמה שאני שונא אותה על מה שהיא עשתה לי אני כל הזמן מתאמן בכושר קרבי להוציע את עצמי מהאזור הזה אפילו סוף סוף במסת שריר שזה היה מטרה שלי והצלחתי בלימודים ועם כל זה אני מרגיש שבור אני מפחד מכל בת שמתחילה איתי ואני לא נפתח לאף אחת יותר מה אני יכול לעשות כי כרגע הזמן לא עוזר