20 תשובות
תשיג אנשים שיכולים להוציא אותך מהבית
רק התחיל החופש תרגע
תחפש תחביבים חדשיםם ממליצה לנסות לנגן משהו או ללמוד לרכב על סקייטבורד או לנסות להכין בעצמך דברים כמו לתפור וכאלה או שתלמד (כל האופציות במידה ואף אחד לא יכול להיפגש)
אבל אם אתה בקטע של אנימה אולי תלך לכנסי אנימה אני בטוחה שתכיר שם הרבה חברים
ובכללי אולי תנסה לצאת מהבית לבד ולנסות להכיר חברים אולי
ואם אתה לא בקטע של אנימה אזז לך למקומות נטושים זה ממש נחמד ואם אתה לא בקטע של מקומות נטושים אז אולי לים? אם לא לים אז לך לסרט?? אם לא לסרט אז לך למוזיאון של דינוזאורים
תחפש תחביבים חדשיםם ממליצה לנסות לנגן משהו או ללמוד לרכב על סקייטבורד או לנסות להכין בעצמך דברים כמו לתפור וכאלה או שתלמד (כל האופציות במידה ואף אחד לא יכול להיפגש)
אבל אם אתה בקטע של אנימה אולי תלך לכנסי אנימה אני בטוחה שתכיר שם הרבה חברים
ובכללי אולי תנסה לצאת מהבית לבד ולנסות להכיר חברים אולי
ואם אתה לא בקטע של אנימה אזז לך למקומות נטושים זה ממש נחמד ואם אתה לא בקטע של מקומות נטושים אז אולי לים? אם לא לים אז לך לסרט?? אם לא לסרט אז לך למוזיאון של דינוזאורים
אנונימית
שואל השאלה:
מי יכול להוציא אותי
אני מנגן על גיטרה^
מי יכול להוציא אותי
אני מנגן על גיטרה^
אנונימי
אז תנסה להשתפר בגיטרהה או שתלמד לנגן על עוד דברים כמו פסנתר
אנונימית
שואל השאלה:
איך להכיר אנשים
ולא אני לא אוהב אנימה
איך להכיר אנשים
ולא אני לא אוהב אנימה
אנונימי
שואל השאלה:
אבל אני לא רוצה כל היום לנגן או כל היום להיות בבית
אבל אני לא רוצה כל היום לנגן או כל היום להיות בבית
אנונימי
בעיקרון תצא למקומות ששם לא משנה מה אתה אז מדברים
^^^תהיה עם ראש פתוח ותזרום ותנסה דברים שעוד לא ניסית זה יכול ממש לשנות את התחושה שכל יום הוא אותו הדבר והתחושה שאתה מבזבז את החופש הגדול שזאת תחושה ממש מבאסת
אולי תלמד חומרים חדשים? כמו פיזיקה וכזה זה דווקא מאוד מעניין
ואתה יכול להכיר חברים חדשים אם תלך לים או משהו פשוט מקום ציבורי עם הרבה אנשים יש סיכוי שאתה תוכל להכיר שם אנשים וגם באינטרנט יש הרבה אנשים נחמדים אתה יכול להכיר אנשים מהאזור שלך באינטרנט או לך למסיבות אם אתה בקטע
או שאולי תלך לעבוד, זה מאוד עוזר לא רק פיזית גם נפשית ואתה גם מקבל כסף ואז זה מרגיש שהשגת משהו ושיש לך מטרות וכזה ואז אתה תוכל לקנות דברים שאתה אוהב ורצית כבר הרבה זמן
הדרך שאני השגתי בה חברים זה באמת בעיקרון מכנסי אנימה וכשהלכתי הרבה לסקייטפארק היו שם המון אנשים נחמדים שעזרו לי והיו מצחיקים ברמות
אולי תלמד חומרים חדשים? כמו פיזיקה וכזה זה דווקא מאוד מעניין
ואתה יכול להכיר חברים חדשים אם תלך לים או משהו פשוט מקום ציבורי עם הרבה אנשים יש סיכוי שאתה תוכל להכיר שם אנשים וגם באינטרנט יש הרבה אנשים נחמדים אתה יכול להכיר אנשים מהאזור שלך באינטרנט או לך למסיבות אם אתה בקטע
או שאולי תלך לעבוד, זה מאוד עוזר לא רק פיזית גם נפשית ואתה גם מקבל כסף ואז זה מרגיש שהשגת משהו ושיש לך מטרות וכזה ואז אתה תוכל לקנות דברים שאתה אוהב ורצית כבר הרבה זמן
הדרך שאני השגתי בה חברים זה באמת בעיקרון מכנסי אנימה וכשהלכתי הרבה לסקייטפארק היו שם המון אנשים נחמדים שעזרו לי והיו מצחיקים ברמות
אנונימית
אז תצא לבד ואל תפחד לפתח סמול טוק עם אנשים שנראים לך מעניינים
יהיו כאלה שלא יזרמו ויהיו כאלו כן
לצאת לבד זה לא כזה נורא תסמוך
יהיו כאלה שלא יזרמו ויהיו כאלו כן
לצאת לבד זה לא כזה נורא תסמוך
הוא התחיל אתמול ציל
לעבודה! לגינה אני התחלתי לעשות את זה לבד למרות שאני אחת הפחדניות
החופש שלך התחיל ממש אתמול
לאנשים החמודים בינינו שאומרים שהחופש התחיל רק אתמול
מבחינת לוח שנה כן
מבחינה פיזית אני כבר סיימתי איפשהו באפריל מאי
לא כולם משתחררים באותו הזמן שמחתי לעזור
מבחינת לוח שנה כן
מבחינה פיזית אני כבר סיימתי איפשהו באפריל מאי
לא כולם משתחררים באותו הזמן שמחתי לעזור
שואל השאלה:
תודה על העזרה כולם
תודה על העזרה כולם
אנונימי
בואנה אני התחלתי חופש גדול של סוף יב באמצע יולי מה יש לך
תתכנן דברים ותזרום אחי
תתכנן דברים ותזרום אחי
תצא עם עצמך ואולי ככה תתחבר גם עם אנשים לאט לאט
לך לים לך לסרט לך לטייל לך למסעדה לשוק כל דבר שהיית עושה עם מישהו אחר תעשה עם עצמך
תהיה חברותי אבל תתעסק בעיקר בלהנות עם עצמך
לך לים לך לסרט לך לטייל לך למסעדה לשוק כל דבר שהיית עושה עם מישהו אחר תעשה עם עצמך
תהיה חברותי אבל תתעסק בעיקר בלהנות עם עצמך
אנונימית
החופש רק התחיל וכל האנשים בסטיפס בוכים
כאילו גם אני בוכה כמובן אני מבינה אותך ממש חחח
אני חושבת שהאפשרויות הכי טובות הן לצאת לעבוד כי אז אתה חייב לצאת ואתה מעסיק את עצמך וגם יש כסף בסוף שזה נחמד
ולצאת לבד אתה יכול ללכת לקניון ולקרוע את העיר, לראות סרט בקולנוע, סתם לעשות הליכה בחוץ למרות שממש חם וזה לא מוצא חן בעיניי...
ותכלס אם אתה תלך לעבוד אולי תכיר שם אנשים נחמדים להיפגש איתם ושלא ידפקו ברז
תנסה למצוא תחביבים מחוץ לבית
כדורסל או שיט כזה
אפילו חדכ
כאילו גם אני בוכה כמובן אני מבינה אותך ממש חחח
אני חושבת שהאפשרויות הכי טובות הן לצאת לעבוד כי אז אתה חייב לצאת ואתה מעסיק את עצמך וגם יש כסף בסוף שזה נחמד
ולצאת לבד אתה יכול ללכת לקניון ולקרוע את העיר, לראות סרט בקולנוע, סתם לעשות הליכה בחוץ למרות שממש חם וזה לא מוצא חן בעיניי...
ותכלס אם אתה תלך לעבוד אולי תכיר שם אנשים נחמדים להיפגש איתם ושלא ידפקו ברז
תנסה למצוא תחביבים מחוץ לבית
כדורסל או שיט כזה
אפילו חדכ
תעשה את שביל הגולן לבד, זה הכי אווירה
תתאמן וכזה או לעבוד
אני נפגש עם חברים אם הם לא זורמים אני מתאמן לתחרות גיימינג שאני רוצה להתקבל אליה חח
אבל אפשר גם לעשות עוד דברים הכל טוב
ותמיד יש את סטיפס אחלה סטיפס
אני נפגש עם חברים אם הם לא זורמים אני מתאמן לתחרות גיימינג שאני רוצה להתקבל אליה חח
אבל אפשר גם לעשות עוד דברים הכל טוב
ותמיד יש את סטיפס אחלה סטיפס
אתה יכול לצאת לבד , לים , סרט
אתה יכול להכיר חברים חדשים
אתה יכול להכיר חברים חדשים
באותו הנושא: