6 תשובות
וניל
לטעמי וניל עוגיות
קוקימן
אבל אין לי טעם אני צליאקית
אבל וואו גם הקרמל מלוח שלהם
אבל נראלי הפסיקו למכור אותו
קוקימן, וופל נוגט ולימונצ'לו
{;
קוקימן
לימונצ'לו
התחברות ל