6 תשובות
וניל
לטעמי וניל עוגיות
קוקימן
אבל אין לי טעם אני צליאקית
אבל וואו גם הקרמל מלוח שלהם
אבל נראלי הפסיקו למכור אותו
אבל אין לי טעם אני צליאקית
אבל וואו גם הקרמל מלוח שלהם
אבל נראלי הפסיקו למכור אותו
קוקימן, וופל נוגט ולימונצ'לו
קוקימן
לימונצ'לו
באותו הנושא: