אני מאורסת אבל אני כרגע בחו"ל לבעיות אישיות והארוס שלי בארץ. (אני חוזרת לארץ שבוע הבא בעז"ה). הארוס שלי חייל בסדיר והוא כרגע בלבנון בלי קליטה בלי אינטרנט ובלי כלום. אני עוברת תקופה ארוכה וקשה , ואני ממש צריכה אותו במיוחד עכשיו כשאני בחו"ל וקשה לי פה. אבל אין לו קליטה כמו שאמרתי ניסיתי לשלוח לו הודעה ויש רק ווי אחד מתי שאני שולחת את ההודעה. דיברנו קצת אתמול בבוקר בהודעות, ועכשיו הוא לא זמין מאז אתמול בבוקר. והוא אמר לי אתמול שהוא לא יודע לכמה זמן הוא יהיה בלבנון וכמה עמוק הוא יהיה בתוך לבנון. אני ממש ממש דואגת לו . אני לא יודעת מה לעשות. האמת היא שאני מפחדת עליו. אפשר בבקשה עצות? תודה רבה מראש לכול העונים