10 תשובות
למה כי זה אנשים הזוים זה למה
אנונימי
כי הם צבועים
כי הם צבועים
צביעות אחינו צביעות
זה צבוע כן, גם סמלי גאווה הם לא בסדר. כל סמל שהוא לא רשמי של הצבא ולא מייצג תפקיד/יחידה וואטאבר לא צריך להיות על המדים נקודה, לא משנה אם זה משיח או גאווה
אה לא קראתי את זה נכון מה הבעיה בפאצים של משיח זה לפחות משהו שקשור ליהדות שהצבא נלחם על הארץ היהודית לא גאווה עכשיו וכל מיני שטויות כאלה
^גאווה זה לא שטויות אח
וזה אמונה
הצבא לא מחובר לאמונה
וזה אמונה
הצבא לא מחובר לאמונה
^^ מה זה משנה, זה לא צבאי. זה כמו שאני לא אשים חגורה ורודה כי לדעתי היא יפה כי זה לא חלק מהדיגום הצבאי ולא שייך לצהל. על המדים צריך לשים פאצים צבאיים וספציפית פאצים שאותו חייל זכאי להם. זה שאני אוהבת את חיל הים לא אומר שאני יכולה לשים פאץ שלהם אם אני לא בחיל הים
הצבא נלחם על הארץ היהודית זה למה הקימו את צהל גם בקום המדינה שנלחמו נגד הערבים
אז אתה אומר שמותר פאץ משיח? כי אם כן אז חד משמעית מותר פאץ של דגל הגאווה
באותו הנושא: