התחברות
הרשמה
חודש בקשר
הייתי בבית שלה הכרתי תהורים התנשקנו הכל ממש הכל
קמה הבוקר הפוכה ואמרה שהיא לא מרגישה אליי כלום ושהיא רוצה להיפרד,מה?
היא שברה לי תלב למה לעשות דבר כזה? מרגיש מנוצל וששיחקו בי
25 ביוני 2026, 04:10
התאהבות
עדיין לא התקבלו תשובות
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?
הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?
התחברות
באותו הנושא:
אני ניתקתי החודש קשר עם מישהי שממש אהבתי ועם החבר הכי טוב שלי ועוד כמה חברים
יש איזה מישהי שאנחנו כבר יותר מחודש בקשר
איך אחריי חמישה חודשים קשר של שלושה חודשים עדיין לא עובר לי?
אני 4 חודשים בקשר עם מישהו
אני וחבר שלי כמה חודשים בקשר והוא פחות רוצה לפרסם את זה באינסטגרם כי...
מה זה קשר חופשי חודשי?(קשר זוגי)
היינו ביחד ארבעה חודשים (קשר מרחוק, אנחנו גרים במרחק של כמה שעות נסיעה)
הייתה לי ידידה ולפני כמה חודשים הקשר שלנו התנתק
תקשיבו הייתי בקטע עם מישהו עד לפני שלושה חודשים והקשר נגמר בסדר
אני והוא מדברים כבר כמה חודשים והקשר רציני אבל הכרנו במיקמק ואני רוצה לפגוש אותו
אם שואלים מישהו על ידידה שהוא היה איתה בקשר והוא עונה 'היינו בלחץ חודש בקשר ונחנקתי' מה זה אומר?תודה לעונים