3 תשובות
לא בהכרח
אני לא יודעת מה השיקולים הכלכליים שלו אבל אם עושים את זה בצורה נכונה ולא לוקחים הלוואות ענקיות שאי אפשר לעמוד בהם כל יומיים זה אמור להיות בסדר
אני לא יודעת מה השיקולים הכלכליים שלו אבל אם עושים את זה בצורה נכונה ולא לוקחים הלוואות ענקיות שאי אפשר לעמוד בהם כל יומיים זה אמור להיות בסדר
לא
תכלס כן. חופשה זה בונוס, לא צריך להעניש את הארנק.
באותו הנושא: