3 תשובות
אני מבינה את הנדודת מבט שלך אבל לפעמים דווקא הפשטות הזו של בלרגיש בנוח מספיק כדי לבוא לנוח, להתארגן ביחד ואז לצאת הרבה יותר נחמדה ומקרבת (:
במיוחד שמדובר כאן בנסיעות. אם זה לא משהו קריטי של התארגנות שחסר לך ואת בגדול מוכנה לסרט - הייתי הולכת אליה ישר
שואל השאלה:
תודה.
אנונימית
שואל השאלה:
תודה!!**
אנונימית
התחברות ל