3 תשובות
השאלה שלך היא בעד שגברים יפרשו לפנסיה מוקדם כמו נשים?
אנונימי
כי פעם גברים היו הרוב המוחלט בתפקידי מפתח כאלה ואחרים או בתפקידים שדורשים כוח פיזי וחסר כוח אדם.
אנשים היו עובדות יותר בתחום הגננות החינוך והניקיון ואלו היו האופציות היחידות להעסקת נשים, ככה שלא היה חסר כוח אדם בתחומים האלו.
זה למה גברים יוצאים לפנסיה מאוחר יותר מנשים. היום אפשר לשנות את החוק אבל מיותר
מדובר פה על אנשים מבוגרים
אפשר אולי לחוקק שגברים יכולים לפרוש כמו נשים אבל לא שנשים יפרשו כמו גברים
אנשים היו עובדות יותר בתחום הגננות החינוך והניקיון ואלו היו האופציות היחידות להעסקת נשים, ככה שלא היה חסר כוח אדם בתחומים האלו.
זה למה גברים יוצאים לפנסיה מאוחר יותר מנשים. היום אפשר לשנות את החוק אבל מיותר
מדובר פה על אנשים מבוגרים
אפשר אולי לחוקק שגברים יכולים לפרוש כמו נשים אבל לא שנשים יפרשו כמו גברים
הנשים*
באותו הנושא: