8 תשובות
הכל יהיה בסדר
העתיד מפחיד כן
אין למה לפחד. כל אחד חי בקצב שלו ואתה לא חייב לדעת ישר איזה כיוון לקחת ואיזה דברים לעשות. הרבה אנשים לוקחים הרבה זמן להבין מי הם ועוד יותר מדי כדי לגדול ולהתפתח
אני מבועת מהעתיד
אבל יהיה בסדר כולם עברו את זה לא?
אבל יהיה בסדר כולם עברו את זה לא?
ממשיכים עם החיים
החיים יקחו אותך לדרך ששייכת לך
והכל יסתדר
החיים יקחו אותך לדרך ששייכת לך
והכל יסתדר
ממשיכים פשוט ממשיכים
זה יבוא לבד כל הפוזה הזאת של אנשים בגיל הזה של "אני יודע מה הכיוון שלי" זה חרטא ונדיר
ובתכלס אף אחד לא באמת יודע מה הוא עושה הכל טוב
פשוט תמשיך תעשה דברים שאתה אוהב ותהנה
זה יבוא לבד כל הפוזה הזאת של אנשים בגיל הזה של "אני יודע מה הכיוון שלי" זה חרטא ונדיר
ובתכלס אף אחד לא באמת יודע מה הוא עושה הכל טוב
פשוט תמשיך תעשה דברים שאתה אוהב ותהנה
זה חלק מהחיים, העולם מתקדם וגם אתה, כשהייתי בגילך היו לי מחשבות דומות, הכל הסדר בסופו של דבר.
מהבילתי נודע, כן.
באותו הנושא: