3 תשובות
תעסיק את עצמך
לך לחדכ או תצא עם חברים עם הזמן זה יעבור
ריבאונד
לשמור את עצמך עסוק
להפגש הרבה עם חברים
לדבר על זה עם חבר קרוב
לצאת למסיבות
להנות מהחיים
יהיה קשה בהתחלה, אני גם באותו מצב עכשיו. אבל יהיה בסדר.
התחברות ל