9 תשובות
לא
לא. אפילו לא קצת.
אישית אני אוהב שיש לק, לא חייב משו רועש אלא עדין וכזה..
לי יוריד
אנונימי
כל אחד ומה שהוא יעדיף
לא יכול להגיד במילים כמה לא משנה לי.
לא מוריד אני אוהב לראות ומושך אותי הרבה יותר שאין לה לק בכלל וגם לא ציפורניים בנויות
התחברות ל