18 תשובות
כנראה שכן
כן יש מלא כאלה ישיבות הסדר כזה
שואל השאלה:
ישיבות הסדר זה לא שירות מלא!!!
ישיבות הסדר זה לא שירות מלא!!!
היה הרבה
היה את הסכם חבד שלומדים עד 21 ואז מתגייסים
היה את הסכם חבד שלומדים עד 21 ואז מתגייסים
בטח
אני, ומכיר עוד מלא חברים
אני, ומכיר עוד מלא חברים
יש את כל הסוגים של הדתיים
וכן יש גם כאלה.
אני אישית הייתי גם בישיבה קטנה רגילה שנה
גם בישיבה תיכונית 3 שנים
ועכשיו בדיוק מסיים מכינה מכללה קדם צבאית טכנולוגי שזה גם סוג של מכינה דתית שילוב עם תורה ןערכים
ואז בעזרת השם מתגייס שירות מלא למסלול חרדי.
ויש כמוני הרבה חברים שעשו גם וגם
יש לי חברים רק בישיבה
ויש כאלה רק בצבא
בקיצור כן יש את כל סוגי הדתיים כל אחד מה שמתאים לו :)
וכן יש גם כאלה.
אני אישית הייתי גם בישיבה קטנה רגילה שנה
גם בישיבה תיכונית 3 שנים
ועכשיו בדיוק מסיים מכינה מכללה קדם צבאית טכנולוגי שזה גם סוג של מכינה דתית שילוב עם תורה ןערכים
ואז בעזרת השם מתגייס שירות מלא למסלול חרדי.
ויש כמוני הרבה חברים שעשו גם וגם
יש לי חברים רק בישיבה
ויש כאלה רק בצבא
בקיצור כן יש את כל סוגי הדתיים כל אחד מה שמתאים לו :)
זאת השאיפה
^4 טים חבד
^אחלה צפר
עכשיו אין הסכם אבל נראה מה נעשה
עכשיו אין הסכם אבל נראה מה נעשה
^באמת מסקרן אותי
אז מה עכשיו חבד עושים?
הם מתגייסים בגיל נמוך יותר או שעדיין במסלול שלהם
אז מה עכשיו חבד עושים?
הם מתגייסים בגיל נמוך יותר או שעדיין במסלול שלהם
כן אחי בעזרת השם
נכון זה מבאס אין הסכם ואני במכון
^ 3 לא מתגייסים או מתגייסים הכי מאוחר שאפשר אחרי כל מיני סוגי דחיות
מוצאים פתור הרבה,
מי שלא יכול לא מתגייס אבל נראה מה יהיה נקווה שהפיצול אישיות שלה יעלם
מי שלא יכול לא מתגייס אבל נראה מה יהיה נקווה שהפיצול אישיות שלה יעלם
^^וואלה באמת נהיה בלאגן. מקווה בעזרת השם שיפתרו את כל הבעיות האלה והסכסוכים הפוליטיים.
חייבים אחדותת
חייבים אחדותת
נכון לגמרי
חייבים משיח וגאולה עכשיו
חייבים משיח וגאולה עכשיו
משיח עכשיו אנו רוצים
יעס
באותו הנושא: