10 תשובות
את יכולה להכניס את האשראי שלך למוביט וככה זה אוטומטי ובכללי ניראלי יש אפליקציה לרב קו
שואל השאלה:
אבל לא נותן לעשות חודשי חופשי
אנונימי
תבדקי אולי באפליקציה של רב קו ראיתי שאפשר להטעין שם אז אולי אםשר גם להכניס את הפרטים,אם את לא יכולה פשוט שימי במגן את הרב קו
למה שתרצה בכלל חופשי חודשי? חופש עכשיו, אולי זה בכלל לא יצא משתלם
אנונימית
כי זה אוטומטית מחשב מה יותר שווה. אם תיסעי נגיד 20 פעמים ביום באוטובוס זה אוטומטית יעשה חופשי יומי כי זה ידע שזה יותר שווה. אותו דבר גם עם נסיעות חודשיות. זה למה זה לא מוציא קבלה ישר כשעולים על אוטובוס אלא רק בסוף החודש.
^^חהפך בגלל החופש זה משתלם,יוצאים עם חברים צריך להשתמש הרבה באוטובוסים.אני עושה חופשי חודשי רק בחופש
שואל השאלה:
^^ אה מה רציני? אני משתמש בegg, זה מחשב אוטומטית?
אנונימי
זה אמור לחשב אוטומטית
באפליקציית egg, ובעוד אפליקציות שלדעתי egg אחת האפליקציות הכי טובות היום - האפליקציה מחשבת לך את החופשי חודשי, הכוונה בוחרת בתעריף הזול ביותר בסוף החודש.

לדוגמא, מנוי חופשי חודשי (כל הארץ) משולב רכבת (רכבת זה עד 40 ק"מ) עולה כיום 323 שקל, אם אתה לא חורג את מרחק הרכבת - אז האפליקציה לא מחייבת אותך יותר כשאתה מגיע ל323 שקל, כלומר כל פעם שתתקף (וחובה לתקף בכל נסיעה) החיוב יהיה 0 שקל עבור הנסיעה
להלן ההסבר המלא מתוך האפליקציה:

סכום החיוב החודשי בגין כלל הנסיעות שביצעת (כלומר התיקופים באפליקציה) מחושב לתקופה שבין היום ה- 25 לחודש ב- 4:00 בבוקר ועד לשעה 3:59 בבוקר ביום ה-25 לחודש העוקב, והיישומון מחשב בדיעבד את תעריף המנוי המשתלם ביותר עבור הנסיעות שבוצעו כלומר מחיר מנוי חודשי או שילוב של מחיר חודשי, תקרות יומיות ומחיר נסיעות בודדות (הזול מבניהם).


לדוגמה, נסעת במסגרת מחזור החיוב במשך 20 ימים באוטובוסים באזור תל אביב ובכל יום הגעת לתקרת החיוב היומית של הרדיוס הצהוב. סכום החיוב החודשי מסתכם ל 350 (17.5 * 20). חופשי חודשי ארצי זול יותר ולכן התשלום במחזור חיוב זה יהיה 315 במקום 350.
התחברות ל