תשובה אחת
קודם כל הוא שם את עצמו לפני המדינה, הוא מואשם בכל מיני דברים ועדיין איכשהו נאחז בכיסא, הוא קיבל החלטות פוליטיות שנראו כאילו הוא פשוט רוצה לברוח ממשפט, החליש מערכות (כמו ערוץ 11) שמבקרות אותו, הוא ויתר על גיוס חרדים, הוא נתן לחרדים כוח לא פרופורציונלי, בקיצור שם את החרדים מעל כל התושבים אה והם גם מקבלים כסף איזה כסף? שלנו כמובן, יוקר המחייה עלה במשמרת שלו, בינתיים רוב המחירים רק עולים בכל דבר והמשכורות יורדות והוא לא עושה עם זה כלום, הוא לא למד כלום מ7.10, הביטחון במדינה בפח כמובן, הוא הפודל של טראמפ ולא יודע לעמוד על שלו וגם אם הוא כן היה ההחלטות שלו לא משהו נגיד ככה.., הסכסוך בין המדינה שלנו לליטרלי כמעט כל מדינה רק החמיר, יותר מידי נאומים (ושקרים) פחות מעשים, ובתכלס הוא פשוט מנסה להישאר בכיסא שלו ולא לעזור למדינה ולתושבים ונראה לי זהו:)
באותו הנושא: