8 תשובות
מאכל לא מעלה דופק! פעילות גופנית כן
כאשר שומרים על אורח חיים לא בריא עם כולסטרול, שומנים בדם, עישון אז זה יגרום לעליית לחץ דם ועד דופק מהיר והפרעות קצב בשל חסימת עורק.
אם יש בעיה של סוכרתי שנכנס למצב היפו או היפר-נותנים סוכר, זה מצב מציל חיים היחיד שקשור לאוכל.
חייל במקרה?
LOL
חייל במילואים:-)
קפה מעלה דופק.
קפה מעלה דופק ולא לחץ דם. מי שלא יודע שלא יגיד סתם, זה הכי מרגיז שיש, וזה גם לא מועיל.
בנוגע להודעה הקודמת שלי, בדקתי, קפה מעלה גם את לחץ הדם. אז לא להתייחס להודעה הקודמת.
קפה מתנהג כמו סם מעורר, זאת אומרת שהוא גורם, בין היתר, לשחרור אדרנלין אשר מעלה את הדופק ואת לחץ הדם.
קפה מעלה לחץ דם לא דופק
אנונימי
אני יודעת שהרבה מלח מעלה את הלחץ דם