5 תשובות
להפחית בכמות אוכל שהיתה לפני הדיאטה ולא לאכול פחמימות כזה הרבה ושתיה מוגז גם
לאכול מצלחת כחולה, זה מפחית את התאבון.
ולשתות הרבה מים זה טוב לחילוף החומרים
ולשתות הרבה מים זה טוב לחילוף החומרים
לאכול 3 ארוחות ביום לעשות אירובי של חצי שעה וללכת להליכה. של שעה וחצי עם מוסיקה טובה! אין סיכוי של יורדים ככה!
לאכול לאט
לאכול ללא גלוטן
באותו הנושא: