התחברות
הרשמה
אני בדיאטה, זה בסדר שפעם בשבוע אני יאכל מתוק, אבל לא בהגזמה?
3 בפברואר 2014, 02:26
דיאטת כסאח
דיאטת בזק
דיאטה
הרזייה
שומן
תזונה
3 תשובות
יאפ תהניי (;
נ
נקנק אותי יא מניאק
בטח ^^
L
Life goes on
כן, בתור פעם בשבוע משהו קטן מותר.
כ
כל חמאסניק ביג יומו
באותו הנושא:
אני בדיאטה, זה בסדר אם אני יאכל המבורגר וציפס? חד פעמי
אני בדיאטה, זה בסדר שלארוחת צהריים אני יאכל עוף אפונה עם תירס וסלט קצוץ (מלפפון ועגבנייה)?
כמה אני ירזה בשבוע אם אני יאכל רק 6 תפוחים ביום?
אני בדיאטה- זה יהיה בסדר שאני יאכל היום לארוחת צהריים + ערב צלחת קוסקוס עם חמין?
אכלתי עכשיו אגוזי ושקית שוקו ואני בדיאטה (לא נגעתי בכלום כבר שבועיים) זה בסדר?
מחליק פעם בשבוע זה בסדר?
אני בדיאטה, אם אני יאכל בבוקר: בננה, תפוח ויוגורט 0% שומן, 58 קלוריות, זה בסדר?
למבינים בלבד - אני בדיאטה ואמא שלי הכינה קוסקוס.. זה בסדר שאני יאכל קוסקוס עם ירקות ועוף או שאני יאכל רק את הירקות והעוף?
זה בסדר אכול פעם בשבוע 8 חתיחות פיצה דומינוס ופעם בשבוע לאכול 3 המבורגרים?
בדיאטה מותר לאכול שוקולד? נגיד פעם-פעמיים בשבוע?
אפשר להתפרע ממש ממש פעם בשבועיים בדיאטה?