2 תשובות
לי אישית לקח 10 שניות להתרגל... כשהייתי קטנה הלכתי כל הזמן עם הנעלי עקב של אחותי ועכשיו כבר אין לי בעיות:-)
לכל אחת זה שונה.. לי לקח אולי איזה שעה תרגול בהתחלה ואז כל פעם שהייתי הולכת עם עקבים זה נהיה יותר קל.. זה תלוי עד כמה את יכולה לסבול את זה
באותו הנושא: