6 תשובות
כולם ככה כשהבטן מתמלאת, אחרי דקות של מנוחה זה עובר
גלוטן...
זה טבעי אין לך מה לפחד. את מכניסה אוכל וזה תופס מקום בבטן.
חג שמח וכשר.
זה ככה אצל כולם זה יורד תוך משהו כמו שעה
כי הקיבה שלך מתרחבת
מה זה לכולם זה ככה?
אצלי זה לא ככה