8 תשובות
בודקת וחוזרת..
אנונימי
גלגול נשמות
נראה לי עולם הבא
לא יודעת
אחרי שנפטרים מהעולם הזה עוברים לעולם הבא, נשמות יש, כי הרי זה מה שאנחנו.
כל אחד מאיתנו זו נשמה שבתוך גוף שאלוקים העניק לנו. (:
יש עולם הבא עולם האמת כאן זה עולם השקר!
אין חיים אחרי המוות. החיים הם רק תגובה פיזיקלית וכימית מורכבת. כשהגוף מת, הכל מת.
אני חושבת שיש העולם הבא:)
האמתי-שאף אחד לא יודע-מה שמסקרן...
באותו הנושא: