4 תשובות
את לא צריכה לברוח מהבית, את צריכה לפתור את זה בצורה בוגרת, תדברי איתם, תנסי להסביר להם, תהיי בפנימייה או אצל חברות
שתהיה בת 18 תעשי מה שבאלך כרגע אין לך אפשרות לעשות כלום את יכולה אבל ללכת לפנמיה
זה רעיון גרוע באמת..
רוב הסיכויים שהמשטרה תמצא אותך..
אבל את יכולה לספר מה קרה באמת?
אולי זה סתם משהו זמני?
רוב הסיכויים שהמשטרה תמצא אותך..
אבל את יכולה לספר מה קרה באמת?
אולי זה סתם משהו זמני?
דבר ראשון, תרגעי, דבר שני, תתקשרי לחברה ותבקשי להתארח אצלנ לזמן מה עד שתרגישי יותר טוב ותלכי להורים שלך ולמשפחה שלך:)
באותו הנושא: