7 תשובות
יש לי חברה שסובלת מהפרעות אכילה.. היא אנורקסית כבר שנתיים וחצי והיא מאושפזת במחלקה סגורה
אני מכירה די הרבה בנות שסבלו וחלקן עדיין סובלות מהפרעות אכילה אם זה עוזר...
אני...
אני
אנונימית
אני
עזבו לא באלי לפרט
פעם הייתי אנורקסית, עכשיו אני אוכלת יותר מדי
כל החיים שלי אני בהפרעות אכילה 3: