3 תשובות
הגיוני
אבל...
תמיד אפשר לפתח קשרים חברתיים
פשוט צריך ביטחון
ואל תשנאי את עצמך, ההפך, תאהבי את מי שאת (-:
גם אני הייתי כזאת עד כתה ט', אבל תתפלאי כמה ילדים יתחברו אלייך אם תתני להם צ'אנס...
את יכולה לדבר איתי בפרטי בכייף אני פה:)
גם איתי את יכולה, אני בן אדם מאוד נחמד!
ולא אני לא כמו כל הבנים האלה שיש כאן.