3 תשובות
תחייכי תמיד ותנסי לצחוק עם החברות. חושבת שכדאי שבאמת תהי שמחה כי כששמים מסיכה הכל מתפרץ בהזדמנויות אחרות
אם תרצי כאן לשמוע אותך ולדבר
אם תרצי כאן לשמוע אותך ולדבר
אל תנסי להסתיר פשוט תספרי ואם את מתביישת תספרי לי גם ככה אנחנו לא מכירים..
שואל השאלה:
אני כן מחייכת וצוחקת אבל לפעמים אני לא שמה לב ואני נראית בהתאם למצב רוח שלי, ואני לא רוצה לספר כי אז יתחילו לדאוג ולרחם וכל מני..
אני כן מחייכת וצוחקת אבל לפעמים אני לא שמה לב ואני נראית בהתאם למצב רוח שלי, ואני לא רוצה לספר כי אז יתחילו לדאוג ולרחם וכל מני..
אנונימית
באותו הנושא: