2 תשובות
פחד להתחבר לאנשים, לגשת לאנשים, לעמוד ליד אנשים לפעמים, לדבר עם זרים, להופיע בפני קהל וכו'.
זה מצב שמפחדים לגשת לאנשים ולדבר אתם וחרדים למצב חברתי ולא מצליחים להתחבר.
באותו הנושא: