4 תשובות
את תהפכי להיות אנורקסית ככה
שואל השאלה:
אני טבעונית
אני טבעונית
אנונימית
זה נשמע כמו ממש קצת קלוריות ליום, וגם אין חלבונים בתפריט שלך, תוסיפי עוד אוכל לארוחות, במיוחד חלבונים
את לא צריכה לסבול כדי לרזות זה בסדר גם אם תדחפי איזה דג או סטייק, ספגטי, חביתה..
גם אלה דברים בריאים ולא משמינים
גם אלה דברים בריאים ולא משמינים
באותו הנושא: