6 תשובות
אנונימי השני אתה מלך רצח בוא נתארגן
אנונימית
להוציא עצבים פעם בכמה ימים על משהו
נגיד שק איגרוף/ מכות/ קיקבוקס
ככה תיהי אולי יותר רגועה
ותמצאי משהו שמרגיע אותך כמו שירים או אפילו יוגה ומדיטציה
נגיד שק איגרוף/ מכות/ קיקבוקס
ככה תיהי אולי יותר רגועה
ותמצאי משהו שמרגיע אותך כמו שירים או אפילו יוגה ומדיטציה
דרך אגב זה באמת יכול להיות מחוסר שעות בשינה..
שואל השאלה:
אני לא זה ככה מאז שאני זוכרת את עצמי...
אני לא זה ככה מאז שאני זוכרת את עצמי...
אנונימית
קפה או לישון.. אם אין לך קפה או מיטה את יכולה לגלגל איזה ג'וינט
אנונימי
את במחזור מאמי
אנונימי
באותו הנושא: