3 תשובות
אין מה לעשות
להרגע עם רגאיי טוב (מומלץ בוב מארלי) או דייר מייקר של לד זפלין.. d;
אנונימית
אם את רוצה את יכולה לבוא לצאט ואני יעזור לך!:)