2 תשובות
אני הרבה פעמים מרגישה כמוך.. אבל זה חלק מהגיל שלנו את יודעת.. כל החיים עוד לפנינו, כמה נריב עם ההורים, נפרד מאוהבים, נתווכח עם הבוס, נתייאש, נבכה, נשבר, נשמח.. תקשיבי.. את לא יכולה לדעת אולי מחר תתעוררי ותגידי שיואו רק אתמול בכיתי והיום זה היום הכי טוב שהיה לי!
תהיי חזקה
באותו הנושא: