2 תשובות
ת'אמת אין לי מושג אבל שתדע דבר אחד עדיף אוטומט היום רוב הרכבים הם אוטומט כבר לא מייצרים גיר רגיל כל כך רק אוטומט יותר נוח הכי טוב
גיר רגיל כמעט ולא מתקלקל אבל יש את הקלאץ (מצמד) שמידי פעם צריך להחליף ואת זה אין בגיר אוטומט. מעבר לכך אם זה רכב אוטומט איכותי ותדאג להחליף לו שמן גיר על פי הוראות יצרן הוא יכול להחזיק מספיק זמן.