5 תשובות
כן
החומר שונה והרמה קשה יותר והקצב של הלמידה מהיר יותר
הבדל בחומר וברמה
לומדים את החומר שארבע לומדים יותר לעומק פלוס נכנסים לנושאים חדשים במתמטיקה בכיתה יב... דברים שאפילו לא מזכירים בארבע...
המספר אחד זה מה שמבדיל. ויותר כאב ראש ההורים שלי הסתדרו גם בלי בגרות
באותו הנושא: