5 תשובות
אני מרגיש ככה כל הזמן
כל אחד מרגיש את זה, דברי עם מישהו, נסי לבלוט
כולנו לפעמים מרגישים ככה, ממליצה לך לדבר עם מישהו.
אני אוהבת אותך.
רוצה נדבר בפרטי?d: נעודד אותך
בערך, אבל זאת תקופה ואני יודעת שהיא תעבור. ואם היא לא תעבור אז לא אכפת לי, כבר לא אכפת לי מכלום.

מה גורם לך להרגיש ככה?
באותו הנושא: